نحوه پرداخت

کلیه سفارشاتی که از طریق سایت ثبت می شوند توسط درگاه پرداخت آنلاین زرین پال امکان پرداخت دارند

نحوه ارسال

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه توسط درگاه آنلاین سایت کارشناسان حداکثر ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس میگیرند تا درمورد نحوه ارسال و هزینه ارسال با شما هماهنگی لازم را به عمل آورند. لازم به ذکر است هزینه ارسال کلیه سفارشات به عهده مشتری می باشد .

نحوه ارسال به 4 روش می باشد :

1-ارسال سفارشات به صورت عمده برای شهر ها و استان ها از طریق باربری پیشتاز بندر

2-ارسال سفارشات به صورت خرد توسط تیپاکس برای تمامی شهر ها

3-ارسال توسط پیک مشتری و یا اسنپ که توسط خود مشتری گرفته می شود .(فقط برای شهر تهران)

4-تحویل حضوری سفارش پس از واریز وجه و تکمیل سفارش به مشتری در آدرس ذکر شده در سایت

شرایط گارانتی

کلیه محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان تست می شوند .تمامی محصولات دارای تاریخ اتمام گارانتی بر روی بدنه و حک به صورت لیزری می باشند .

چنانچه محصولی در مدت گارانتی دارای ایراد شود مشتری می تواند ضمن تماس با شماره تلفن قید شده در سایت از نحوه ارسال و شرایط گارانتی آگاه و در نهایت به واحد گارانتی جهت خدمات گارانتی ارجاع داده می شود.

هرگونه بازشدگی و تعمیر و یا تعویض قطعات توسط افراد غیر از واحد گارانتی آلما لایت در طول مدت گارانتی محصول سبب ابطال گارانتی محصول می شود .

پس از اتمام مدت گارانتی نیز محصولات با هزینه مشتری در صورت موجود بودن قطعات تعمیر می شوند.